Pokaż kategorie
Promocja firmy na Snapchacie

Snapchat to aplikacja mobilna, która została stworzona w 2011 roku przez dwóch studentów z Uniwersytetu Stanforda. Aplikacja dostępna jest na systemach IOS i Android i pozwala ona na wysyłanie zdjęć i krótkich filmików (trwających maksymalnie 10 sekund). Popularne jest stosowanie filtrów do robienia zdjęć, ale innych niż te na Instagramie. Snapchat ze względu na jego grupę docelową stawia na bardziej zabawne filtry np. animowane filtry imitujące wygląd psa.

Aplikacja Snapchat jest bardzo popularna wśród dzieci i młodzieży, ale została również zauważona przez osoby zajmujące się marketingiem internetowym firm. Obecnie jest skutecznie wykorzystywana jako narzędzie do promocji marek. Firmy za pośrednictwem tej aplikacji dzielą się ze swoimi odbiorcami materiałami z różnych wydarzeń firmowych lub wysyłają bony i zniżki. Prowadzenie konta i publikowane treści zależą od specyfiki firmy i branży, którą się zajmuje firma. Aplikacja ta, w Polsce, jak i na świecie, używana jest głównie przez młode osoby, w nieznacznej większości kobiety. Z tego względu jest dobrym narzędziem marketingowym, zwłaszcza dla firm, których grupą docelową są młodzi ludzie.

Zasady prowadzenia konta na Snapchacie są podobne do tych z innych serwisów społecznościowych, ale warto je przypomnieć.

Znajdź pomysł

Należy mieć dobry pomysł i kierować się nim podczas dodawania kolejnych snapów. Ze względu na specyfikę tej aplikacji, popełnione błędy zostaną szybko usunięte z konta, co niweluje ryzyko utraty reputacji przez ewentualne wpadki. Snapchat może być wykorzystywany do prowadzenia relacji na żywo z ważnych wydarzeń firmy lub jako narzędzie dystrybucji przekazów promocyjnych. Za pomocą tej aplikacji możemy wysłać swoim fanom jakąś zniżkę lub poinformować ich o aktualnych promocjach. Snapy chociaż są ulotne, wpływają na odbiorców, dlatego postaraj się, aby przekaz był prosty i łatwy do zapamiętania, ale także oryginalny i ciekawy.

Poświęć czas

Snapchat jest wymagającym medium, ponieważ używany jest przez osoby młode i to praktycznie przez całą dobę. Dobrze, żeby prowadzeniem konta na Snapie zajęła się osoba, która będzie mogła poświęcić na to więcej czasu i uwagi. Warto również zobaczyć jak swoje konta na Snapchacie prowadzą znane marki. Aplikacja nie ma jeszcze rozbudowanych funkcji skierowanych do firm, które pozwalają na promocję konta w serwisie. Dlatego warto promować je na innych portalach społecznościowych, aby zyskać jak największą liczbę znajomych.

Daj swoim fanom ekskluzywne treści

Chcąc zachęcić ludzi do obserwowania Twojego konta na Snapie, dobrym pomysłem jest opisanie treści, które będzie można znaleźć na snapowym koncie albo korzyści, które można zyskać np. „Przygotowaliśmy dla Was niespodziankę na

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
tel. 783 606 260
akademia@zarezerwujtermin.pl
Zostań ambasadorem
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.