Pokaż kategorie
Data dodania: 2017-04-07 10:46:52
W związku z coraz większym rozwojem rynku, zwiększa się różnorodność i jakość towarów oraz usług, przy jednoczesnym spadku ich cen. Konkurowanie za pomocą wyżej wymienionych czynników, czyli jakości czy cen, może dzisiaj nie wystarczyć. Przesyt na rynku powoduje, że klienci szukają czegoś więcej. Tym czymś może być innowacyjność, znana marka lub profesjonalna obsługa klienta. Prawie 3/4 klientów salonów fryzjerskich zaprzestaje z korzystania z ich usług z powodu złych relacji z obsługą salonu lub jego właścicielem. Dlatego też powyższy czynnik wydaje się kluczowy w walce o klienta. Na profesjonalną obsługę klienta składa się wiele elementów, jednak współcześnie, przede wszystkim dwa trzeba uwzględniać za podstawę profesjonalnej obsługi klienta, ponieważ wydają się kluczowe do osiągnięcia sukcesu. Indywidualne podejście Dziś poza uprzejmością i kulturą osobistą, które są standardem, w obsłudze klienta liczy się przede wszystkim indywidualne podejście. Wszyscy jesteśmy klientami, z łatwością możemy zauważyć, że z większą chęcią korzystamy z usług danej firmy wiedząc, że jesteśmy traktowani z szacunkiem, czując, że jesteśmy kimś ważnym. Nie chcemy być tylko jednym z wielu, którzy w ...
Data dodania: 2017-04-07 10:40:05
Konkursy na Facebooku są dobrym, i często wykorzystywanym, sposobem na zdobycie nowych fanów strony. Wykorzystuje się je także do pobudzenia zainteresowania fanów, którzy już lubią nasz fanpage, a także do zachęcenia ich do zaangażowania. Konkursy są dobrym sposobem na promocje firmy, także dlatego, że klienci je uwielbiają i chętnie biorą w nich udział. Niestety konkursy wykorzystywane są także wyłącznie dla zdobywania fanów strony, która później zostaje odsprzedana wraz ze zdobytymi lajkami i popularnością, którą zyskała. Na stronach fałszywych konkursów, osoby zachęcane są również do wysyłania smsów, w celu odebrania nagrody, która w rzeczywistości nie istnieje, ale fakt ten wychodzi na jaw już po zasileniu portfela oszustów. Jak w takim razie zorganizować dobry i legalny konkurs na Facebooku? Zastanów się po co go robisz Przed stworzeniem konkursu należy zastanowić się po pierwsze, czy w ogóle go potrzebujemy, a po drugie jaki cel ma on spełnić. Samo zdobycie nowych fanów strony, nie oznacza, że mogą się oni stać klientami Twojej firmy. Wręcz przeciwnie, zyskasz dużą liczbę konkursowiczów, którzy mogą być w ogóle niezainteresowani Twoimi usługami. Do celów, które można os...
Data dodania: 2017-03-28 11:09:05
Logo to znak rozpoznawczy naszej marki, pod warunkiem, że jest dobrze zaprojektowane. Potrafisz rozpoznać poniższe marki? Ich identyfikacja wizualna jest tak charakterystyczna, że nazwa praktycznie jest niepotrzebna. Aby Twoje logo było wyjątkowe, nie możesz popełnić błędu już na samym początku i wybrać nieodpowiedniego projektanta, który stworzy Twoje logo. Poniżej znajdziesz klika wskazówek jak wybrać projektanta marzeń do stworzenia logo. Zapoznaj się z portfolio potencjalnego wykonawcy Sprawdź dotychczasowy dorobek firmy, z którą zamierzasz współpracować. Oceń rzetelnie jakość prac. Jeżeli dotychczasowo wykonane projekty nie spełniają Twoich oczekiwań, nie łudź się, że z każdym kolejnym prace będą lepsze, a Twoje logo będzie nagle wyjątkowe. Taką postawą okłamujesz sam siebie, dając sobie złudną nadzieje na profesjonalne logo. Sprawdź warunki współpracy Zapoznaj się dokładnie z warunkami współpracy. Zwróć uwagę co obejmuje cena, ile zawiera projektów, na ile poprawek możesz liczyć, jakie pliki zostaną Ci udostępnione na koniec współpracy. Upewnij się, że nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykorzystaniem logo. Sprawdź czy otrzymasz mają...
Data dodania: 2017-03-23 12:03:13
Żyjemy w czasach dużej konkurencji i to praktycznie w każdej dziedzinie biznesu. Bardzo istotne są więc działania marketingowe, które pomagają wyróżnić się firmie i jej produktom, na tle innych. Może w tym pomóc storytelling, czyli opowiadanie historii. Opowiadać można o firmie, o produktach które oferuje, a także o jej założycielu. Nie chodzi o mówienie nieprawdy, tylko o stworzenie pozytywnej historii, która spodoba się jej odbiorcom, przez co produkt stanie się bardziej rozpoznawalny. Storytelling może być wykorzystywany w reklamie telewizyjnej, i tam jest najczęściej spotykany, ale można również go wykorzystać np. na blogach firmowych i w newsletterach. Opowiadanie historii praktycznie nie ma ograniczeń, najważniejszy jest dobry pomysł. Znajdź pomysł i się wyróżnij Dobrze opowiedziana historia może w skuteczny sposób wyróżnić Twoją firmę na tle konkurencji. Liczy się nietuzinkowy i oryginalny pomysł, a możesz zyskać szansę na odróżnienie się od innych. Tak jak w pisaniu książkowych powieści, tak samo w tworzeniu opowieści storytellingowych, istnieją pewne zasady. Należą do nich elementy, z których składa się dobra opowieść: strategiczny przekaz, konflikt oraz bohater i fabuła...
Data dodania: 2017-03-23 11:53:17
Rabat – szansa i pułapka Twórz przemyślane kampanie rabatowe Pozyskanie nowego klienta zawsze jest kilka razy droższe, niż aktywacja już wcześniej zdobytej osoby. Do aktywacji klienta możemy wykorzystać takie narzędzia jak marketing bezpośredni, e-mail marketing czy remarketing. Jednakże dotarcie do klienta to jedno, a wywołanie impulsu zakupowego to drugie, a to przecież na sprzedaży nam zależy. Rabaty to dobry sposób na wzrost konwersji, jednak tak jak w przypadku innych metod marketingowych, nasze działania muszą być przemyślane. Uważaj na pułapki SZANSA NA KLIENTÓW „JEDNEGO DNIA” Jest grono klientów, którzy przy wyborze usługi bądź produktu kierują się przede wszystkim wielkością otrzymanego rabatu. Marne szanse na powrót Tacy klienci prawdopodobnie już do Ciebie nie wrócą. Dlaczego się tak dzieje? Konkurencja nie śpi, a na rynku zawsze znajdzie się ktoś, kto sprzeda ten produkt bądź usługę, taniej. Ten typ tak ma Wykazując dużą mobilność, idzie tam gdzie zaproponują mu niższą cenę. Masz nadzieję, że jednak zostanie Twoim stałym klientem, ze względu na wysoką jakość usług i dobrą obsługę w Twojej firmie? Jego kontakt z Twoją firmą przeważnie jest zbyt krótki, ab...
Data dodania: 2017-03-21 09:55:09
Gadżety reklamowe, które podbijają serca Klientów mają wysoki wskaźnik ROIM (Return on Marketing Investment), czyli zwrot z inwestycji w marketing natomiast. Inwestycja w gadżety reklamowe, które trafiają do śmietnika lub na dno szuflady klienta to stracone pieniądze. Jeżeli nie chcesz wyrzucać swoich pieniędzy do kosza, koniecznie sprawdź, jakie cechy musi posiadać dobry gadżet reklamowy. Nienachalny Chociaż duże, ekskluzywne marki głównie odzieżowe często proponują swoim klientom produkty z dużą nazwą firmy bądź logo, pamiętaj, że nie każdy Twój klient będzie miał ochotę chodzić z olbrzymim logo Twojej firmy na plecach. Oferując mu ładną koszulkę, z ciekawym nadrukiem i delikatnym swoim logo prawdopodobieństwo, że dobrowolnie ubierze się w otrzymany przez Ciebie upominek znacznie się zwiększa. Czytelny Dobry gadżet to czytelny gadżet. Pamiętaj, że materiały reklamowe nie powinny zawierać zbyt dużej ilości tekstu, gdyż będą nieczytelne. Wielkość tekstu powinna być dostosowana do odległości z jakiej potencjalni klienci będą patrzeć na Twój gadżet reklamowy. Często wystarczy, że znajdzie się na nim logo z nazwą i numerem telefonu lub adres, w zależności, który kanał komunika...
Data dodania: 2017-03-20 16:23:23
W związku z rozwojem marketingu internetowego i różnych form reklamy w sieci, powstaje wiele technik i strategii jego prowadzenia. Jedną z bardziej popularnych i chętnie stosowanych obecnie, jest content marketing, czyli inaczej marketing treści. Content marketing to strategia, która polega na pozyskiwaniu klientów, dzięki publikacji ciekawych i przydatnych dla nich treści. Publikowanie atrakcyjnych dla klientów treści, ma na celu nawiązanie stabilnych oraz długotrwałych relacji z nimi. Dostarczając klientom treści, które są z ich punktu widzenia wartościowe i zgodne z ich oczekiwaniami, wzbudzamy zaufanie i mamy większą szansę na sukces. Formy content marketingu: artykuły raporty poradniki infografiki webinary e-booki blogi video podcast posty w social media Korzyści płynące ze stosowania content marketingu Publikowanie wartościowych treści przynosi obustronne korzyści. Klient otrzyma rzetelną informację, której oczekiwał, a firma zyska jego wdzięczność, co wpłynie pozytywnie na jej wizerunek. Treści atrakcyjne dla odbiorców są również często przekazywane dalej, co ma pozytywny wpływ na reklamę firmy i zwiększa jej zasięg. Takie treści wpływają również korzystnie...
Data dodania: 2017-03-16 16:55:46
Każdego roku odbywają się dziesiątki wydarzeń w Twojej branży, targi, konferencje i eventy. Czy warto na nie chodzić nie wystawiając stoiska swojej firmy? Oczywiście, że tak! W tym artykule przedstawimy kilka powodów, które pokazują, że wizyty w roli obserwatora też mogą okazać się użyteczne. 1. Poznasz trendy Różnego rodzaju eventy są przede wszystkim dobrą okazją, aby poznać obecnie panujące trendy i modę w danej branży. Chodząc na nie zobaczysz na żywo i poznasz dokładniej to, o czym mogłeś przeczytać na portalach. Przegląd najnowszych trendów pozwoli Ci się do nich dostosować i wprowadzić je w swojej firmie. Może się zainspirujesz i uda Ci się stworzyć coś nowego? 2. Nawiążesz kontakty Na takich imprezach spotykają się dziesiątki, setki, a nawet tysiące osób. Jest to więc idealne miejsce na nawiązanie nowych znajomości. Często na takich eventach pojawiają się znane osoby, które osiągnęły sukces w danej branży. Wysłuchanie co mają do powiedzenia może Cię zainspirować i kto wie, czy w przyszłości to Ty nie będziesz inspirować innych? 4. Sprawdzisz konkurencje Eventy branżowe są doskonałym sposobem na poznanie konkurencji! Warto na nie chodzić, aby zobaczyć co oferują sw...

Zapisz się do newslettera

Kontakt

ul. Dworska 2
41-219 Sosnowiec
tel. 783 606 260
akademia@zarezerwujtermin.pl
Zostań ambasadorem
Zostań ekspertem

Zarezerwujtermin.pl to nie tylko rezerwacje wizyt online.
To prosty, intuicyjny, a zarazem rozbudowany system do zarządania biznesem.